Een kort terugblik - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu Een kort terugblik - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu

Een kort terugblik

Door: Erik Scheepers

Blijf op de hoogte en volg Erik

18 Juli 2017 | Nederland, Nieuw-Lekkerland

We zijn alweer een paar daagjes terug, tijd om kort terug te blikken en leuke herinneringen op te halen!

Allereerst, ik ben emotioneel.
Zaterdagavond was ik erg emotioneel. Het was echt een super leuk kamp. Het was er mooi. Voor de oude garde is het het laatste kamp. We hadden super leuke buren. Van dat soort dingen word ik gewoon emotioneel. Mooie dingen, leuke dingen. Vooral de buren. We hadden Belgische buren, super leuk! De laatste twee nachten (donderdag en vrijdag) heb ik gezellig bij hun doorgebracht. In die twee nachten heb ik ook maar acht uur geslapen (en iets meer gedronken dan gepland). Het was ook met hun super gezellig. Van dit soort dingen leer ik veel en word ik gewoon emotioneel.

De toekomst. Wat brengt het?
Wij zijn nu met z'n zessen. We hebben een nieuw leidingsteam en we nemen het nu helemaal over. De oude leiding is weg. Dit was hun laatste kamp. Wij hebben het grotendeels opgepakt, 90% is door ons bedacht en aangestuurd. Maar toch is het altijd de vraag; hoe gaat dit verder? Hoe worden de opkomsten? Hoe wordt het volgende kamp hierna? Dit soort dingen blijven toch altijd.

Voor nu ga ik mij voorbereiden op het volgend avontuur: anderhalf week kampstaf bij Scoutcenter Rotterdam! Ik heb er zin in! Ik ben heel erg benieuwd! Ook dit is voor mij iets nieuws en iets groots, iets wat een goede impact kan hebben!

Bedankt voor het lezen van deze korte kampblog! Het stelt niet veel voor, maar ik vind het toch altijd leuk om bij te houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Hier probeer ik dingen te melden over de Wereld Jamboree 2011 in Zweden, waar ik heen ga, met nog zo'n 1000 andere Nederlandse scouts, en nog heel wat meer van over de wereld. Ik probeer zo veel mogelijk te vertellen over wat er gebeurt en alle leuke dingen enzo. Zo vaak mogelijk proberen.

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 719
Totaal aantal bezoekers 9266

Voorgaande reizen:

07 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Op kamp in Monschau!

20 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

WJ2011 Zweden

Landen bezocht: