Dag 8 - De laatste dingen - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu Dag 8 - De laatste dingen - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu

Dag 8 - De laatste dingen

Door: Erik Scheepers

Blijf op de hoogte en volg Erik

15 Juli 2017 | Duitsland, Monschau

Het is vandaag echt de laatste dag. Het is zo ver. De laatste dingen worden opgeruimd en we gaan terug naar Nederland. Het kamp is nu echt voorbij.

Het opruimen verliep soepel. De ouders waren op tijd. Alles was snel ingeladen. Het ging allemaal erg goed. De terugweg was alleen, net als de heenweg, weer erg lang. Veel geslapen onderweg, dat was wel fijn! Rond drie uur was ik terug bij onze scouting en hebben we de karren zo snel mogelijk leeggehaald. Uiteindelijk was ik rond een uurtje of vijf weer thuis!

Het was een super leuk kamp en ik heb me er echt heel veel vermaakt! Bedankt iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Hier probeer ik dingen te melden over de Wereld Jamboree 2011 in Zweden, waar ik heen ga, met nog zo'n 1000 andere Nederlandse scouts, en nog heel wat meer van over de wereld. Ik probeer zo veel mogelijk te vertellen over wat er gebeurt en alle leuke dingen enzo. Zo vaak mogelijk proberen.

Actief sinds 17 Juli 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 9265

Voorgaande reizen:

07 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Op kamp in Monschau!

20 Juli 2011 - 07 Augustus 2011

WJ2011 Zweden

Landen bezocht: