Dag 5 - Dagje Aken - Reisverslag uit Aken, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu Dag 5 - Dagje Aken - Reisverslag uit Aken, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu

Dag 5 - Dagje Aken

Door: Erik Scheepers

Blijf op de hoogte en volg Erik

12 Juli 2017 | Duitsland, Aken

We hebben het vandaag wat rustiger aan gedaan. Het is de dag na de hike, het is slechter weer. Vandaag zijn we naar een overdekt winkelcentrum in Aken geweest!

We zijn vandaag dus naar Aken geweest. In de begin van de middag zijn we daar aangekomen. Het was een aardig eindje rijden. We hebben ons er vandaag lekker vermaakt en het is allemaal goed gegaan. De kinders hebben leuke dingen gekocht, ik heb een nieuwe pet gekocht. Het was een prima shopmiddagje.
Na het winkelen zijn we met z'n allen naar Brand geweest om daar op zoek te gaan naar vier tanks. We hebben er drie gevonden, maar volgens bronnen zouden er zelfs zeven moeten staan! De verkenners hebben zich hier ook prima vermaakt. Er is flink geklommen en geklauterd, er zijn wat groepsfoto's gemaakt en er is gelachen. Dit was een prima middagje zo!
Als afsluiter van de dag zijn we naar een zaakje geweest waar we met z'n allen lekker patatjes hebben gegeten met een snackie erbij. Dit vindt iedereen natuurlijk erg lekker!

De rest van de avond hebben we het lekker rustig aan gedaan.

Erik

Hier probeer ik dingen te melden over de Wereld Jamboree 2011 in Zweden, waar ik heen ga, met nog zo'n 1000 andere Nederlandse scouts, en nog heel wat meer van over de wereld. Ik probeer zo veel mogelijk te vertellen over wat er gebeurt en alle leuke dingen enzo. Zo vaak mogelijk proberen.

Actief sinds 17 Juli 2011