Dag 3 - Andere plannen, langzame dag - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu Dag 3 - Andere plannen, langzame dag - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Andere plannen, langzame dag

Door: Erik Scheepers

Blijf op de hoogte en volg Erik

10 Juli 2017 | Duitsland, Monschau

Het was vandaag wat slechter weer. Althans, het zou regenachtiger worden dan gepland. Achteraf is het alleen maar meer bewolkt geweest, maar dat is niet zo erg!

Vandaag begon de dag met The Hungergames. Er werd tegen elkaar gestreden met kleine Nerf pistooltjes. Eerst was het iedereen tegen elkaar, daarna kreeg iedereen een naam en moest deze persoon afgemaakt worden. Dit spel kon erg lang duren, maar de eerste ronde was deze dag al uitgespeeld. Na het avondeten is de tweede ronde gestart!
In de middag zijn we met z'n allen naar het zwembad gegaan. Hier heb ikzelf helaas niet heel veel van meegekregen. Er was geen leiding die heen en weer reed en de mensen die boodschappen aan het doen waren deden het erg rustig aan. Samen met Kevin heb ik ongeveer twee uur, 10 kilometer, gelopen. Op badslippers. We werden uiteindelijk opgepikt door de mensen die boodschappen deden en zijn snel ergens wezen eten. Uiteindelijk hebben we nog vijf minuten in het zwembad kunnen liggen en hebben we lekker gedoucht. Die hebben we namelijk niet op het kampterrein.....
In de avond hebben we lekker gegeten en is de tweede ronde van The Hungergames gestart. Dit werd goed opgepakt. Ook hebben we nog de geocache van zaterdag opgepikt en hebben we het spel met het lampje gespeeld.

Daarna zijn we naar bed gegaan. Het wordt namelijk een lange dag morgen!

Erik

Hier probeer ik dingen te melden over de Wereld Jamboree 2011 in Zweden, waar ik heen ga, met nog zo'n 1000 andere Nederlandse scouts, en nog heel wat meer van over de wereld. Ik probeer zo veel mogelijk te vertellen over wat er gebeurt en alle leuke dingen enzo. Zo vaak mogelijk proberen.

Actief sinds 17 Juli 2011