Dag 0 - Een dag van te voren! - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu Dag 0 - Een dag van te voren! - Reisverslag uit Monschau, Duitsland van Erik Scheepers - WaarBenJij.nu

Dag 0 - Een dag van te voren!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

07 Juli 2017 | Duitsland, Monschau

De leiding gaat al een dag van te voren op kamp. Dingen klaarzetten en opbouwen. Het is een lange dag en een lange rit.

Voordat we vertrekken is er helaas wel één ding misgegaan. De verlichting van de kar werkt niet goed. Als dit de enige tegenslag is, dan gaat het gelukkig nog goed! En gelukkig was dat het ook maar voor vandaag.
De rest van de dag is goed verlopen. Het opbouwen ging prima, we hebben gezellig ergens wat gegeten en wij, de nieuwe wind, hebben de oude garde een afscheidscadeau gegeven. Een terugblik. In elk terugblik zat er iets waarbij wij aan hun moesten denken. Ook had een oudere leiding iets voor iedereen, namelijk een doping en het doorgeven van een stok, met een gelukswens.

Het was een erg leuke en erg interessante eerste dag. De sfeer is nou al hoog en iedereen heeft er zin in. Dit belooft een goed kamp te worden!

Erik

Hier probeer ik dingen te melden over de Wereld Jamboree 2011 in Zweden, waar ik heen ga, met nog zo'n 1000 andere Nederlandse scouts, en nog heel wat meer van over de wereld. Ik probeer zo veel mogelijk te vertellen over wat er gebeurt en alle leuke dingen enzo. Zo vaak mogelijk proberen.

Actief sinds 17 Juli 2011